Žalosno je i nemoralno prepričavati viceve o smrti, o našem poslednjem putovanju u vječni počinak, međutim ljudi viceve vole i pričaju ih. I u najtežim situacijama. A kad nema novih viceva, kažu : nešto nije dobro.

gardenIslam ne voli viceve također, ali hebiga, islam propovijeda da nije preporučljivo igrati ni šah jer ljudi psuju kad gube figure, pa ipak se šah igra. Igra se i nogomet, no odoh na stranu, nije riječ o sportu, ovdje je riječ o nimalo vickastoj udruzi Bosnina Islamic Association koja je vjernike grada Utica dovela u pravo morbidno – komičnu situaciju a podijeljene građane podijelila još više. I koja je radikalni islam pod plaštom ‘freedom’ i sloboda uvela na velika vrata grada po uputama iz Bosne.
Džemat i udruga osnovani su pod parolom familije Mehmedovića /oca koordinatora KBSA Amerike i IABNAe i sina efendije/ – ‘odvajanja od četnika ef. Mujkić Ferhata’ i ‘njegovih Arapa’ iz prve bh džamije našeg grada na Kemble Street, kasnije je sve istorija. Džemat vezama ostataka Refugee Centra instaliranih u Opštinu preko nekadašnje BH Zajednice pri Refugee Centru /Bosnian Community/ koja još tajno egzistira a ugašena je, i sporazumom sa načelnikom David Roefaro-m / : ja vama crkvu – vi svi, kad umrete, bujrum kod mene u moj Funeral Home, kao što je bilo, op. aut/ dobiva staru metodističku crkvu uz prozore opštine i konvertuje je u džamiju.
Onda je nastala neviđena strka i trka, transfer džematlija, žurke, donacije, fasada – koji posao je dat rođacima Mehmedovića iz New Hapshire na namještenom konkursu od $ 150,000 a pored na desetine bh construction firmi u gradu, web parada, kontact sa fašizoidnom web stranicom-magazinom Bošnjaci.net /Nedim Mujić, vlasnik milion propalih biznisa, sada valjda bošnjačkog radia 202, plaketa web magazina Bošnjaci.net, lova, blah, blah/, opšta navala Krajišnika predvođenih Bajrom Smajićem priučenim muslimanom a uskoro vele – hadžijom, navala krajiških biznisa u novi džemat ‘kao osveta ef. Mujkiću’ koji vodi džamiju pod patronatom jednog doktora stomatologa Arapina i nije u sastavu IABNAe’, reketašenja /svi u biznise koji doniraju našu džamiju/, novinski napisi u svim medijima od Utice do Avaza i Islamske Zajednice, uvezivanje sa web stranicama vehabijske provijencije, uređenje restorana u džamiji u suprotnosti sa islamskim propisima, odlazak u Tursku po specijalni tepih i alem za munaru improvizovanu od zvonika, načelnikov poklon – parking prostor, trakavica bez kraja.
A onda kao iz vedra neba svađa oko para, oko milion dolara je nestalo, predsjednik Avlim Tričić ‘Krajišnik’ koji je ‘popušio’ na tenderu za fasadu ‘nezna ništa’ /kao Ekrem Jevrić : a đe da znam, op. aut/ ali zna da je Reis ‘njegov Poglavar’, pa onda sastanci, pa svađe, pa uredovanje policije dva puta, provala u džamiju /crkvu, pa dramatičan filmski razlaz.
Mehmedovići napuštaju džemat, bivaju zapravo izbačeni kao najveći lopovi, BajrA Smajić kao predstavnik Krajišnika sumnjivim reizborom ostaje u odboru, Mehemdovići kupuju drugu zgradu i prave džamiju treću po redu, sa Arapskom na Genessee Streetu sada mashanllah imamo ravno četiri, u prečniku od 2 km.
I, u crkvi/džamiji, gle, ima Arapa, koliko hoćeš. Narod popizdio, ali opšta pomama je za džamijom, čak i predsjednik NK Krajišnik Nado Šabić ‘piči’ story po internetu, hvali se brojem muslimana u svijetu i ‘ljepoticom džamijom’. I uvodi našu djecu u halal sport, jer je tako ‘cool’ i više se isplati. Svi ‘uz isto uže’!
Bum! Poslije razlaza, svako uhrpava sebi, Mehmedoviće i njihove ‘lopovluke’ niko više ne spominje, s razlogom valjda.
A BajrA obećao sve razotkriti, nabljuvao se ‘prljavog veša’, to nije normalno, sad poslije direktorske stolice i vjerske funkcije koju nikad nije u životu imao, ušutio se.
Crkva/džamija dobiva novog lidera ‘iz sjenke’ : Seju Durmiševića, vlasnika kafane ‘Secret Garden’ u našem gradu.
Nije član odbora a za sve se pita. Nešto kao džamijski ‘Holbrooke’. Čak prima i broji i donatorske pare /vidi web album džamije i famoznu Dritu Haziraj i ‘Našu Realnost’/ pored živog blagajnika džemata, zna Sejo gdje se treba uvaliti, kao i BajrA.
I sve je otpočeo kao nekad u svađama u Refugee Centru ‘molitvom pomirenja’, sa kojom se uvalio do sehare.
Nova akcija kupovine zemljišta za groblje /Islamic Cemetery/ gdje će se vršiti ukop ‘po našim tradicijama’, silne Muslimanske Omladinske Radne Akcije /’MORA’/, ručkovi, večere, roštiljijade na groblju /kako to zvuči fino, op. aut/, pecana je među prvim alatom dovučena na ogromni kompleks podvodnog zemljišta sa šumom gdje se dvije godine testira vjera i patriotizam.
Gdje se roštilja, pijucka, čak i piva, eh!
Privatnici plaćaju ručkove, za ‘sigurne customere’, BajrA kolje i unovčuje svoje janjce i ovčice, podmazuje bager i obnavlja stare motorke kupljene od trgovaca i ugostitelja, sa novima-o trošku džemata. I krči šumu, i zakopava. Opšta svađa ko će jamiti više oblica, javna prodaja oblica, a onda kao šećer popilavu : idemo u pošumljavanje groblja.
Dakle, prvo smo očistili šumu a sad sadimo. I to ne bilo šta već kestene. I opet tekica i olovkica i daj pare.. I testiranje domoljublja. Ko ne da, sram ga bilo. Šta, ti nisi dao za džamiju?.
Ima toga još. Prvim ukopima na ‘naše čisto mezarje’ otpočele su i svađe. Član odbora BajrA Smajić /ime mu je Bajro ali ga Bošnajci tako zovu, op. cross/ je već uknjižio prve merhamet prihode svojim bagerom marke ‘Bandit’ / nije šega, baš takva je marka stroja, op. aut/ : 600 dolarčića po mezarluku.
Zbogom Roefaro, zato smo se borili, a osim toga, Roefaro je izgubio stolicu načelnika, valja nam izgraditi ‘svoj Funeral Home’.
I golf, i nogometni, pa tenis teren, ideja ne fali a ni donacija, sve za svoju vjeru a džep odabranih.
Nekih sedam osam mezarluka tamo već egzistrira iako groblje zvanično nije dobilo dozvolu za ‘rad’. Pričaju ljudi da je toliko vode tamo da se zadnja nedavna dženaza nije mogla ‘rahat’ odklanjati, a tako ‘muslimanski i čisto’ se ljudi sahranjuju da se samo sanduk spusti u mokri mezarluk i zatrpa bez dasaka.
U vodu, kao Bin Laden, gluho bilo.
Tek radi vica koji se pronio gradom za umrlog. Ne kaže se babo mi se preselio na ahiret, već se kaže : ‘ošo babo u kestene’. Bivši aktivisti ABAe /Hašim Ferkić, Ćana Pašagića i mnogi drugi/ sada su aktivisti Reisove kompanije /po odluci udruge sva imovina je vlasništvo Islamske Zajednice u Sarajevu, op aut/, marketing bh internet televizije radi punom parom, biznisi u Utica-i cvjetaju od vjerskog patriotizma. Drugačije, ne bi ih nigdje bilo.
A kao kruna uspješnog posla, najavljen je dolazak Resia Cerića 01. Septembra ove godine, ‘kako bi Nevjernim Tomama pokazao da je uz naš džemat’ i ‘da otvori već četiri godine otvorenu crkvu/džamiju.
Sic!
Vlasnik ‘Secret Garden’a koji nije član odbora to je dogovorio nedavnim gostovanjem Muslimanskog Pape u New Yorku, da se zna! I uslikao se sa Papom. U džematu još jedne familije Mehmedovića /slučajno!/ u susjednoj američkoj državi.
Cinjenim da Reis, svršenik egipatskog islamskog univerziteta Al – Azhar nije dobrodošao u naš grad i da njegov dolazak treba bojkotovati bez obzira što su bivši diverzanti AP Zapadna Bosna i komandanti ArBiH sada otkrili ‘ko su šta su i odakle su’.
Do jučer su se busali u Krajiška ili Bošnjačka prsa i pucali u prsa također, ej, sada ‘naklanjavaju’ propušteno.
Ma da su došli ‘tobe’ i da to čine od srca, sve bi to bilo bajno, jer ne treba se mrzjeti, ljude treba poštivati i treba nam više zajedništva a manje prošlosti. Međutim, to čine zbog profita kao što je red u ovom ‘bismillah biznisu’.
No, nisu oni sami ovdje – Muslimani. Ili jesu ?
Od 6,000 Bosanaca /predstavnici ovog džemata vazda nas sve pokrštavaju u Bošnjake, op. cross/ ovdje je najmanje 2,000 muslimana sa protora Zapadne Bosne kojima je Reis Cerić u muslimanskom sukobu u Krajini oduzeo pravo na život u njihovim kućama, promijenio im sudbinu a mnoge i sahranio kao ‘murtede’ /otpadnike/ svojom fetvom izdatom iz Zagrebačke Džamije preko ef. Makić Hasana, bihaćkog muftijstva i ratnog zločinca Atifa Dudakovića, također jednog od idola ove vjerske udruge, koju nikad neće ukinuti. Svoji dolaskom će samo osvježiti stare rane a svojom politikom-baštinom Alije Izetbegovića i licemjernom politikom / kod kuće bljuje mržnju i rasizam, vani prima nagrade za toleranciju i miroljubivost, kao što je onomad podijelio nagradu sa Henry Kisingerom, osvjedočenim ideologom genocida i rata, op. aut/ recept islamske države u Bosni prenosi po Dijaspori.
Svako onaj ko voli ovog kriminalca i hohštaplera ispod ahmedije, neka ga vodi svojoj kući, Krajišnicima ne treba i nije dobrodošao.
Ako i dođe, veliko je pitanje hoće li posjetiti sve džamije ili samo odabrane? I pitanje svih pitanja je koliko košta njegov dolazak, ko će to platiti znamo unaprijed? Kao što smo već čuli u raspravama od ranije iz St. Louis-a, kada je udruženje Prijedorčana reagovalo, njegov dolazak i govor košta najmanje $5,000 a Haris Silajdžić koji je sa njim gostovao tražio je ‘samo’ $2,000!
Pozivam sve Krajišnike i razumne Bošnjake da svojim javnim protestom ili peticijom u dan njegovog dolaska iskažu svoje protivljenje njegovom gostoprimstvu, kod načelnika grada i vlasti.
Ako ni radi čega drugog, bar radi njegovog idolopoklonstva sa radikalnim sheikom Jusufom Qaradawi-em, kojemu su Amerikanci zabranili ulazak u zemlju od 2008. godine i radi ubijanja Krajišnika.
A kad smo kod vica s početka teksta, valja napomenuti opravdanost prepričavanja istog.
Bosnian Islamic Association je od osnivanja kao ‘non for profit’ postala itekako ‘for profit’ udruga koja zgrće lovu skupa sa biznisima uključenima u njihov lobi. I prepuna je para i viceva, a nijedno od toga ne voli iznijeti javno.
Podsjećam : nikada do u ovoj crkvi/džamiji nismo vidjeli na umrlici sliku merhuma sa plaketom/peharom, ovdje smo vidjeli. Mladić koji je umro prije nekoliko godina /ime i prezime kao i slika umrlice postoji u redakciji, op. aut/ bio je pozamašan donator /$5,000/ pa je tako na umrlici umjesto portreta osvanula njegova slika sa peharom. Kao da ide na olimpijadu a ne na ahiret. Zar ovaj markething nije žalosno smiješan? Posebno jer se zna da je ova udruga čak i pranjem novca vodila ‘bismillah marketing’ nelegalno : da se keš da džematlija uplati a onda se džematlija prikaže kao donator. Tako dobijemo legalan izvor love i nelegalnog donatora!
vinoAli ima i gore. Jedan ‘osviješteni’ džematlija poznat svima nama po svom porodičnom nemoralnom životu koji je napustio ef. Mujkića i njegovu džamiju, sina je odbio ukopati u gradsko utičko groblje i dao ga držati u mrtvačnici godinu dana, sve dok se ‘naše islamsko groblje’ nije osposobilo.
Čitavih 15 godina smo se živjeli skupa sa domaćinima grada i ukopavali se u dijelu gradskog groblja nabavljenom za muslimane, sad nam preostaje da idemo u kestene? Sada nas mrtve dijele.
Bosnian Islamic Association sa bh zastavom na džamiji kao na ambasadi nezvanično se čuje, namjerava čak i prenos svih umrlih sa gradskog na ‘naše islamsko groblje’. Nešto kao ‘utički Potočari’, šta li?
To je ipak više od vica i bolnije od bola. Međutim, to smo mi.

slika prva : sadašnji predsjednik BIA Sakib Duračak-sasvim lijevo, sasvim desno sa Resiom : Sejo Durmišević- vlasnik kafane “Secret Garden”, nekadašnji komandant ArBiH kako se sam predstavio u raspravama u Refugee Centru u sanaciji bivše BH Zajednice ‘Bosnian Community’. Slika je nastala sa nedavnog gostovanja Reisa u džematima New Yorka.
slika druga : Reis i vino, sa jedne Jevrejske proslave